2014. január 30., csütörtök

Workout 63.

   Rájöttem, hogy mi az oka annak, hogy nem megy fel eléggé a pulzusom: az este. Akármennyire is igyekeztem... Na, ma nem gyűrte le a házimunka az edzést! Letettem a kislányom aludni, és neki is álltam egy jó kis Below the belt-nek. A pulzusom az egekben volt :-)))) de azért kereten belül!  Sajnos a kicsikém úgy döntött, mégsem akar aludni, így a férjem kihozta, és természetesen úgy kellett játszania, hogy folyamatosan alattam, rajtam, előttem volt. :-) De megoldottuk, és ő még játéknak is vette az egészet. Szóval miközben anya egy jót edzett, baba egy jót játszott! ;-)

"Egy 1 órás edzés csak a napod 4%-a. Nincs kifogás!!"

   Írtam a nap megtervezéséről tegnap. Nos nekem valahogy így kellene kinéznie egy napomnak alapesetben (amikor nincs senkivel munkatalálkozóm, nincs semmi különleges intéznivaló, mint Bank, Biztosító, Posta, vagy egyéb ínyencségek)

 6-7 óráig: kelés, keltés, készülődés, reggelizés, útrabocsátás óvodába, suliba, munkába
7-8 óráig: konyha, ebédlő rendbetétele reggeli roham után, opció: DDP YOGA vagy itt, vagy lentebb
8-9 óráig: reggeli, babázás, blog, email-ek, hírek olvasása, válasz email-ek
9-12 óráig: házimunka, tízórai, ebédfőzés, baba alszik, opció: DDP YOGA 
12-13 óráig: ebéd, konyharendezés
13-14:30 óráig: babázás, levegőzés, apróbb tennivalók
14:30-16:30, vagy 17 óráig: gyerekek begyűjtése óvodából, suliból, ha kell bevásárlás
17-19 óráig: uzsonna, leckeírás, játszás, levegőzés, mesenézés, vacsora, konyha rendbetétele
19-20:30 óráig: gyerekek lefektetése ( fürdetés, meseolvasás, éneklés, altatás :-) )
20:30-tól szabad program, mivel az edzés és a mosogtás már megvolt :-)
22-22:30 között illenék ágyba kerülni... :-)

Hú de szép is lenne, ha azt így be tudnám tartani valóban!!! Azért próbálkozik az ember... :-)

"Nem kell a legjobbnak lenned, 
csak tedd meg a tőled telhető legjobbat!"





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése