2014. január 14., kedd

Kedves Látogatóm! :-)

   Érdekes dolog ez a blogírás, nem is gondoltam volna, hogy milyen sokan olvasni fogják, sőt, hogy azt írják majd nekem ismeretlen emberek, hogy én inspirálom őket... ÉN? Hisz még csak 2 hónapja álltam neki az edzésnek. Igaz, hogy sikerült változni-változtatni, de ez még csak a kezdet! Ettől függetlenül, ez is erőt ad, megtámogat, hogy érzem, van, akinek számít,segít, amit írok. Végül is ez volt a célom a bloggal: hogy aki nem ért angolul, ahhoz is eljuthasson ennek az edzésnek a híre, lehetősége. Pedig nem vagyok megbízott reklámozó, de ha valami tényleg ilyen hatásos, mint a videókon is látható, akkor arról sokaknak kell tudni! Arra azonban nagyon kell vigyáznom, hogy a végén ne csak azért csináljam, mert másnak erőt kell adnom; hogy végül ne csak kényszerből csináljam, hanem magamért-magamnak edzzek, ahogy most is!


"Melyik edzés a legjobb számomra?"


   Ahhoz, hogy ilyen lelkesen tudja valaki csinálni ezt a fajta edzést, ahhoz kell az is, hogy ez tetszen neki, megfelelő legyen a személyiségének.Vannak, akiknek egy másik edzés segített hasonlóképpen változtatni az életükön, mert nekik az volt testhez-lélekhez állóbb. 
Nem mondom, hogy bárkinek segíthet ez az edzés! Ez szerintem tényleg azon múlik, hogy eléggé inspiráló-e ahhoz, hogy kitartóan csinálja az adott ember. Mert magától nem fog menni! Tenni kell érte rendesen!

   Kedves Látogatóm!
Ezért is kívánom, hogy ha nem ebben találod meg a számodra megfelelő edzést, akkor keresgélj tovább, ne add fel! Biztos, hogy van olyan mozgásforma a világon, ami olyan, mintha NEKED lenne kitalálva, mintha RÁD szabták volna! :-) Én így érzem magam, és ugyanezt kívánom Neked is!


"Találd meg a "lelkitárs"-edzésedet!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése