2014. január 18., szombat

Workout 53.

   Ma is nagyon különleges edzésem volt! Az unokatestvéremmel együtt csináltuk meg az Energy-t, ő most kezdi a DDP Yoga-t, és mivel ő németes, átvettük a gyakorlatokat, és hogy mi mit jelent. Nagyon élveztük mindketten: ő kifejezetten, hogy érezte az egész testében a valóban létező izmait! ;-) Annyira örülök, hogy a családomban, ismerőseim körében máris van, akinek szintén segíthet a DDP Yoga, és már meg is ismerte, és csinálja is! Pont ez volt a célom  ezzel a bloggal! :-)

   Számomra is meglepő az, hogy a lelkesedésem még mindig nem hagyott alább, sőt inkább egyre erősebb.
Ha jobban belegondolok, volt már ilyen az életemben, amikor ninjutsura jártam, mert akkor és ott az az edzés, az a közeg volt számomra a legmegfelelőbb, a leginspirálóbb.
Most ugyanilyen inspriálóan hat rám a DDP Yoga. Nem tudom megunni, nem tudok betelni vele. Imádom csinálni, imádom az eredményét, és az elmúlt két hónap alatt még egyszer sem fordult elő, hogy az órát nézegettem volna, hogy mikor lesz már vége, mert most nem bírom. Olyan előfordult, hogy nem éreztem elég hatékonynak magam, kevesebb volt az erőm, de a kedvem akkor is megvolt hozzá. Ha pedig arra gondolok, hogy mit érhetek el vele, miközben a testem-lelkem is jól érzi magát... ;-)

"Tégy valamit MA, amiért a jövőbeli Önmagad hálás lesz!"

   Hálás vagyok, amiért úgy alakult, hogy a szemem elé került Arthur videója által, ez biztosan nem véletlen... Sokat keresgéltem, nézegettem a különféle edzéseket, hogy melyik az, ahol jól érezhetném magam, miközben mozgok is, de nem találtam, egyik sem fogott meg igazán... Aztán mikor leálltam az erőltetett kereséssel, akkor jött a DDP Yoga! :-) Ebben otthon érzem magam! :-)

" A DDP Yoga a lelki-társ edzésem!!! :-)"





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése