2014. január 24., péntek

Workout 58.

   Ma este a Fat burner mellett döntöttem. Előtte egy kicsit felbosszantottam magam egy munka-ügyön, és úgy döntöttem, nem hagyom, hogy elvegye az erőmet-kedvemet, hanem inkább beleadok apait-anyait, és kiedzem magamból a feszültséget! Azt hiszem sikerült is, mert bizonyos pontokon 160 fölé szökött a pulzusom!!!! :-) Safety zone, aztán mehetett tovább! Ilyen se volt még eddig!
Mire nem lehet használni a feszültséget ;-) ...

"Forditsd át a stresszt pozitív erőbe, és egyszerre égess zsírt is! 
DDP Yogázz! Tényleg működik!"

   Le kell írnom, hogy nagyon szépen alakulok!!! A kisebbik nadrágom is lazul már, és csinosabbnak látom magamat!!!! :-) Annyira izgatott vagyok, hogy mi lesz a 90-dik napra az eredményem! A világ minden kincséért sem adnám fel, annyira hatékony, és még szeretem is csinálni! Ez az igazán jó kombináció! ;-)

Nagyon jó visszajelzéseket kapok "sorstársaimtól" is, akik most már szintén DDP YOGA fan-ek lettek! :-)

 Jó érzés tenni magamért!!!! Mindenkinek ajánlom kipróbálásra! ;-)

"Vigyázz a testedre! Ez az egyetlen hely, amiben élned kell!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése