2014. január 6., hétfő

Workout 44.

   Ma délelőtt csináltam meg a Red hot core-t, és bárcsak egyben megcsináltam volna a Fat burner-t is... Ugyanis, délután az ovi bejárata előtt megbicsaklott a jobb bokám (lapos sarkú csizmában, sétálva, de tudni kell, hogy én álló helyzetben mozgás nélkül is képes vagyok megbicsaklani... )
   + Egyedül vagyok itthon a gyerekekkel, és egy makacs kis arcüreg gyulladással egybekötve mindez már nagyon lefárasztott. A bokafájást csak az edzés elején, két óriási ásítás közben vettem észre, majd mikor előrehajoltam Safety zone-ba, az arcomba előrezúduló "tégla" nyomását is megéreztem.
   Mindezek után nem hagytam abba, hanem ha már belekezdtem, akkor befejeztem, persze a szokásosnál lightosabban, könnyített pozíciókban, gyengébb teljesítménnyel. Most viszont azonnal megyek aludni, egy jó forró mézes tea után, és holnapra hivatalos pihenőnapot hirdetek magamnak! :-) Kell egy kis regenerálódás, feltöltődés most!
(Pihenő nap! Keményen dolgoztál az elmúlt napokban, megérdemled!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése