2014. január 17., péntek

Workout 52 on Day 60! :-)

   Érdekesre sikeredett a mai edzésem... Többszörösen is! Ma tudtam meg, hogy élő közvetítésben lesz edzés a DDP Yoga oldalon este 11-kor. Nálunk nem épp edző-idő, de hát micsoda különlegesség pont a 60-ik napomon!!! :-) Gondoltam, igazán nem kéne kihagyni!


   Aztán valami közbeszólt: délután a kislányommal a kezemben már megint megbicsaklott a bokám, de most nagyon... Először meg sem bírtam moccanni, szerencsére épp volt egy pad a közelünkben, odatogyogtam, leültem, és azon gondolkodtam, hogy fogom hazavinni a gyerekeket ( a nagyobbak játszóházban voltak a padtól 15 méterre), aztán ahogy enyhült a fájdalom, érezetem, hogy rá tudok állni. Bementem a játszóházba a kicsivel, és 2 órát mászkáltam utána fel és alá, sántikálva. (Olyan rég nem voltak már ott a gyerekek, és nem volt  szívem emiatt hazacibálni őket.) Aztán mikor hazajöttünk, és levettem a zoknit, láttuk, hogy szépen bedagadt a bokám, és rendesen fájt is. Úgyhogy Flexagil, borogatás 11-ig. :-(


    11 előtt pár perccel megnyitottam a megadott linket, és a visszaszámlálót látva nem bírtam magammal. Gondoltam, amennyit és ahogy tudok, akkor is meg fogok csinálni. Pont ma, pont életem első élő DDP Yoga edzés-közvetítését hagyjam ki??? Na nem! 5 percem volt összeszedni magam, meg a pulzusmérőt, vizet, matracot, és már kezdődött is az edzés!
   Más volt, mint a dvd-ken, sokkal életszerűbb.:-) DDP és 4 társa (köztük lánya, és régi pankrátor ismerőse is) ha minden igaz DDP nappalijában edzettek, és velük együtt én is! :-)
Kicsit béna voltam, néhány gyakorlatot ki kellett hagynom, de a 90%-át még így is meg tudtam csinálni könnyített pozíciókban, megfelelő pulzussal, a bokám terhelése nélkül!

DDP a végén mondta, hogy lesz több ilyen is a jövőben, úgyhogy érdemes figyelni az infókat. Legközelebb, ha előbb hallok róla, itt is jelzem én is, hogy minél többen "részt tudjunk venni" DDP edzésén! ;-)
Itt:

BANG!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése