2014. január 12., vasárnap

Workout 48. - Day 56.

   Visszaszámlálás:

   Persze ez csak a második 30 napomnak a végét jelzi, és a következő 30 napom kezdetét!!!! ;-)

Minden 'új kezdet' egy másik kezdet vége! ;-)

   Ma délután, amíg a gyerekek a mamánál voltak a szomszédban, megcsináltam a Below the belt-et.
Hááááát... jó kedvvel és várakozással telve áltam neki az edzésnek, mégsem tudtam elég jól teljesíteni. A pulzusom nem emelkedett meg eléggé, gyengének és fáradtnak éreztem magam közben. Nem tudom miért lehetett ez. Ettől kicsit szomorkás hangulatba is kerültem az edzés végére. Így nem is vontam össze a RHC-ral... :-( Hát ilyen is van!

"Ha nincs az életedben fent és lent, az azt jelenti, hogy meghaltál."

   Aztán este, amíg a férjem a gyerekeket altatta, én rendbe tettem a konyhát, majd gyorsan nekiálltam a 'kis' Red Hot Core-nak is ! :-) Ezt is nagyon szeretem, most meg is maradt a jókedvem. :-)

   Amire a következő 30 napban sokkal, de sokkal jobban kell figyelnem majd, az a táplálkozás... Itt volt ebben a 30 napban a karácsony, aztán a szilveszter, aztán a maradékok.... Sokszor ettem olyat, amit nem szerettem volna, de nem bírtam megállni... Szülinapomra kaptam egy szuper juicer-t, és a következő 30 napban  (meg remélhetőleg utána is sokszor!!!) zöldség- és gyümölcslevekkel szeretném indítani a reggelt!
Lisztes, cukros ételek, alapanyagok kizárva!!! Kíváncsi vagyok magamra....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése