2014. január 3., péntek

Workout 41. - Special workout :-)

 
A kép csak illusztráció! :-)

   Ma nagyon különleges volt az edzés! A férjemmel együtt edzettünk!! Lassan 3 hónapja kísért figyelemmel, és bíztatott, és ma megkért, hogy edzzünk együtt! Tudni kell, hogy mi 12 évvel ezelőtt edzésen ismerkedtünk meg. Évekig edzettünk együtt, így ez nem újdonság számunkra. Ő maga pedig azóta is folyamatosan edz, tanul, a mozgás az élete fontos része, mint ahogy nekem is! Csak míg ő sokkal jobban tisztában volt azzal, milyen edzést szeretne tanulni, csinálni, addig én az elmúlt években a sötétben tapogatóztam, nem találtam meg magam a Pilates-en kívül semmilyen mozgásformában, az pedig nem úgy hatott a testemre, ahogy szerettem volna.



  Egészen 2013 októberéig, amikor összetalálkoztam Arthur videójának köszönhetően a DDP Yoga-val! Úgy hiszem, nyugodtan leírhatom, hogy az életem óriási fordulatot vett. És nem csak azért mert végre sikerült a fogyásomban beállt holtponton túllendülni, hanem mert lelkileg is hihetetlen sokat kaptam ez alatt a viszonylag rövid idő alatt, amióta rendszeresen edzek!

   Ja, ma az Energy-t csináltuk meg a férjemmel, és azt kell mondjam, hogy annyira inspirált az együtt edzés, hogy sokkal, de sokkal jobban koncentráltam a lényeges pontokra. Meg is volt az eredménye: a pulzusom a felső határt verdeste! :-)

Majd elfelejtettem: a tervemnek megfelelően délelőtt a Red hot core-t is megcsináltam ám!

   Most még az evésben kéne igazán elhatározni magam: nem elfogadni, ha olyannal kínálnak, amit nem kéne enni... és nem azért, mert valaki megtiltotta nekem, de tényleg érzem a finomított szénhidrátok, a rizs, a krumpli kártékony hatását a szervezetemre. Amint egy kicsit eszek ezekből, máris felfújódok.
Vissza a helyes útra!!! ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése