2014. január 9., csütörtök

Workout 46.

   Ma a kislányom délutáni alvása alatt csináltam meg az edzést. Sok volt a dolgom, így egy kicsit elhúztam az időt, és várható volt, hogy esetleg fel fog ébredni közben... Hát úgy is lett! :-) Sebaj, épp a Fat burner közepén jártam, 10 perc volt hátra belőle, megállítottam a videót, elszaladtam érte a gyerekszobába, kihoztam, letettem magam mellé egy kis uzsi és itóka társaságában, majd vissza a szőnyegre, és már folytattam is!  Megnéztem: a pulzusom ekkor még mindig 110 fölött volt! :-) Úgyhogy gyorsan vissza tudtam kapcsolni edző-üzemmódba, szinte ki se zökkentem. Kislányom 1-2 percig ott maradt, ahova letettem, aztán érdeklődve elkezdett közeledni felém. Ő most 15 hónapos, és egy kis szeretetbomba. Állandóan simogat, puszilgat, ölelget minket, hozzánk bújik. Most is ezt tette! :-) A lehető legközelebb próbált kucorodni hozzám, hogy rám tudjon dőlni, simogatott, puszilgatott (és én is őt közben), és folyamatosan kínálgatott az uzsijával (értsd: tömködte a számba edzés közben :-)))) ). Én közben nem zavartattam magam, folytattam az edzést, annyi változással, hogy közben óriási mosoly volt az arcomon a kis "kísérőm" miatt. :-)
   Gondoltam, ha már ilyen jól ment, akkor gyorsan még hozzácsaphatjuk a Red hot core-t is, így 2in1 meglett a mai edzés. A végén a nyújtó gyakorlatoknál folyamatosan odébb kellett pakolgatnom őkelmét, mert mindig oda ült, ahol dolgom volt. :-) De engem nem zavart, olyan vidámmá és különlegessé tette az egészet!

Pont ilyen volt :

   Ma sikerült nagyon hatékonyan edzenem, szinte végig 135 és 145 között volt a pulzusom. Az én zsírégető zónám 125 és 145 közé esik. Jól esett, nem voltam fáradt, levert és gyenge, így már sokkal jobb volt. Meg is izzadtam rendesen. Utána elkészülődtünk, és csináltunk még egy tempós, fél órás sétát is (persze babakocsival).

(Csak nyugi és égesd a zsírt!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése