2014. január 19., vasárnap

Workout 54.

   Ma egy nagyon kedves barátnőm jött át délután, hogy együtt edzünk! :-) Ő is szemezget már egy ideje a DDP Yoga-val, és most megcsináltuk együtt az Energy-t, nagyon jól sikerült neki! A pulzusa nagyon szépen felment aerob zónába, biztos vagyok benne, hogy jól fog menni neki otthon is! ;-)
   Olyan jó hangulatú volt az edzés! Az is kiderült, hogy neki is ugyanúgy tetszik az edzés/DDP stílusa, mint nekem: szórakoztatja, megnevetteti, és meghozza a kedvét az edzéshez! Jókat mosolyogtunk közben :-)


"Barátokkal buli az edzés!"

  3 hónappal ezelőtt még csak nem is sejtettem, hogy milyen fordulat vár rám. Aztán jött a hirhedt motivációs videó :-), és azt hiszem mondhatom így: egy csapásra megváltozott az életem! Lehet, hogy ezek nagy szavaknak tűnnek, de így van! Mondhatnám divatosan így is: "jött a kattanás". :-) 
Egy a lényeg, hogy a DDP Yoga és az én útjaim keresztezték egymást. Most már el sem tudom képzelni a napjaimat edzés nélkül, és ha úgy alakul, hogy nem jön össze valami miatt, nem is örülök... Olyan természetes része a mindennapjaimnak, mint az hogy felkelek, vagy lefekszem. 


"A fittség/egészség nem egy célállomás, hanem életmód"

   Azt hiszem ez a titok nyitja. Ez az, amikor arról a bizonyos kattanásról írnak az emberek. Hogy olyan mozgásformát, életmódot találjunk magunknak, ami olyan, mintha csak nekünk találták volna ki. Amit a személyiségünk részévé tudunk tenni, ami inspirál minket arra, hogy jobbá váljunk, tegyünk magunkért, hogy figyeljünk Magunkra és szeressük Magunkat. Mert ebből meríthetünk majd, amikor a körülöttünk élőknek szükségük van ránk, a szeretetünkre, támogatásunkra. 

"Nem lehet mindenki edzés-bolond, nem lehet mindenki yogi, 
nem lehet mindenki sportoló, nem lehet mindenki táncos... 
Találd meg a saját edzésed!"

   Én érzem, tapasztalom, ahogy találok vissza önmagamhoz. Hogy már nem a görcsös fogyni akarás foglalja le a gondolataimat, mert a mindennapi edzés, a helyes táplálkozás segítségével teljesen máshogy "érzékelem, élem meg" magamat. Ez már az első napokban is tükröződött, mert többen is mondták, hogy virulok, máshogy nézek ki. És valóban éreztem is! Korábban azt gondoltam volna: mit gondolhatnak rólam, hogy meghíztam, hogy nézek ki... , de ahogy elkezdtem edzeni, úgy éreztem magam: ők még nem tudják, amit én már igen, hogy milyen csodás változáson fogok keresztül menni, és ez olyan izgalmas! :-)) 
   Találjunk Önmagunkhoz vissza! Erősítsük meg az alapjainkat, amire építkezhetünk, amiből erőt meríthetünk! Találjuk meg Önmagunkban a szépet és a jót! Fogadjuk el magunkat! És megváltozik a 
világunk! ;-)

"Az edzés nem csak a testedet, de a lelkedet,
 a viselkedésedet és a hangulatodat is megváltoztatja!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése