2014. január 6., hétfő

Apróságok...

...amik jelzik, hogy haladok. Nem nagy dolgok, de mégis örömet adnak.

  • egy mérettel kisebb nadrágok ( hasban még kicsit szorosak, de a nagyobbak már leesnek rólam :-) )
  • sok felsőm a korábbi feszes helyett lazán lóg rajtam
  • a pulzusmérő karóra az eddigi lyukban már laza ( igaz, hogy a következőben még szoros, de akkor is!!)
  • Az edzés végén a nyújtásnál mikor oldalra döntjük a lábakat háton fekvésben, és az egyik lábfejünket rátesszük a másik térdünkre: na akkor már teljesen leér a térdem a földre!!!
  • Az edzés során több ponton változtattam a nehézségen, mert már úgy is megy! :-)
  • Ma az őszi kabátomat vettem fel, mivel 15 fok volt... És bő volt rám!! :-)
  • Kevésbé narancsbőrös a combom! :-)
  • Alig lehet megfogni a hasamon tartott úszógumimat!! :-) Alatta érezhetően izmok vannak!! :-)
  • Izomlázas vagyok! Milyen jó érzés, amikor az ember érzi, hogy izmai is vannak! ;-)
(Lehet, hogy még nem értem el, de közelebb vagyok, mint tegnap!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése