2014. január 1., szerda

Workout 39. - Day 45.

 

   Egy újabb évet hagytunk a hátunk mögött. Nem tudom, ki hogy van a fogadalmakkal. Én évek óta biztosan azt fogadtam meg ilyentájt, hogy le fogok fogyni... Idén eszembe sem jutott fogadalmakon gondolkodni. Mert most nem fogadkozom, hanem folyamatosan teszek magamért, a DDP Yoga segítségével (is) ! :-) Nem újévi fogadalmakban bízom, hanem magamban. Nagyon jó érzés, szebbé, pozitívabbá, könnyebbé teszi a mindennapokat!


   Bevallom, étkezésben jobban elszaladt velem a ló, mint terveztem, de éreztem a negatív hatásait is: puffadás, fáradtság, hányinger... Megéri? Persze, nem. De a régi szokásokat ezért nehéz levetkőzni, főleg, ha körülötted mindenki másnak az a normális... Sebaj, jönnek újra a szimpla, dolgos hétköznapok, sütik és nagy lakomák nélkül, és máris minden a helyes kerékvágásba kerül újra. Szerencse, hogy ezen a pár napon nem múlik az ember jövője! ;-)

   Sajnos a betegségből nemhogy kikerültem volna, de még jobban belementem... Nátha. Túlleszek rajta, csak kell pár nap. Ramatyul is érzem magam, és csak ez az egyetlen ok, amiért tegnap kihagytam az edzést, pedig nem így terveztem. Ma már árnyalatnyival jobban voltam, és mivel nem bírtam magammal, miután a gyerekek elmentek lefeküdni, egy "Red hot core"-t engedélyeztem magamnak. :-) Kicsit fájt a fejem előtte, és egy kicsivel jobban fájt utána, de az érzés, hogy megcsináltam, felülmúlhatatlan!


   A második 30 napos DDP Yoga kihívásomból 15 nap maradt hátra. Támadt egy jó kis ötletem: az elkövetkezendő két hétben minden reggel megcsinálom a "Red hot core"-t, és vagy vele együtt, vagy este külön egy másikat a programokból. Most már időnként a "Below the belt"-et is be fogom iktatni. Izgatottan várom az eredményt!!!

   Még egyszer Nagyon Boldog DDP Yoga-ban gazdag Új Évet kívánok Mindenkinek, aki bekukkant hozzám! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése