2014. január 27., hétfő

Workout 60!! :-)

   Elérkezett a 60-ik edzés a 72-ik napon. :-) Ma nem volt túl jó napom, jött a hóesés, nekem meg egész nap tompán fájt a fejem. A közérzetem sem volt jó, így az edzést estére toltam, reménykedve abban, hogy addigra jobban leszek ( mégha fáradtabb is vagyok este, akkor is jobb fáradtan, mint fejfájósan és leverten edzeni...)
   Letettem a lányokat, majd azonnal neki is álltam a Fat burner-nek. Először ásítoztam nagyokat, aztán nem voltam elégedett a pulzusommal, aztán mindezeket megpróbáltam elengedni, és a végére egész jól éreztem magam!!! :-) Jó érzés volt, hogy megcsináltam, hogy ma is tettem magamért!

"Csak egy edzésnyire vagy a jó hangulattól"

   A mai napom másik fénypontja az volt, hogy többen is írtak az edzéssel kapcsolatban. Volt aki megköszönte a blogírást, mert így jobban érti, hogy mit kell csinálni, és nagyobb kedvvel áll neki. Volt aki tanácsot kért, hogy kezdhetné el úgy, hogy nem tud angolul. Van, akitől folyamatosan kapom a visszajelzéseket, hogy milyen hatással, változással van az élete egyes területeire az, hogy elkezdett DDP Yogázni. ;-) (Erről majd írok egy külön bejegyzést, ha több is összejött, úgyhogy aki olvassa a blogom, és DDP Yogázik, az nyugodtan írhat az észlelt változásokról, legyen az testi-lelki, pozitív, vagy negatív, és név nélkül összesítem! )

"Változtass nagyot kis lépésekben"

   Nagyon örülök minden visszajelzésnek, kérdésnek, akár tanácsok is jöhetnek, ha valakinek van néhány jó!  :-) Ezek is előremozdítanak, újabb lendületet adnak az én edzésemnek is!


   Sajnos a DDP Yoga edzés-videói egyenlőre csak angolul érhetőek el, és ez elkeserítheti azokat, akik nem tudnak angolul. De rögtön hoznék is egy példát arra, hogy ez nem lehet akadály:
Drága Unokatestvérem ( akivel másfél hete együtt csináltuk meg az Energy-t) sem tud angolul, így jól átbeszélgettük az edzés lényegét, az egyes gyakorlatokat, és az itt leírtakkal együtt olyan jól megy neki az edzés, hogy 10 nap alatt már sikerült megtanulnia az egyes gyakorlatok nevét, így lassan úgy tud edzeni, hogy nem kell néznie a videót, mert szinte"érti", amit DDP mond. :-) Másfél hét, és már könnyedén mehet az edzés, csak kitartás kell és akarat!! Bátran vágjatok bele akkor is, ha nem tudtok angolul. Keressetek valakit, aki ért, és fordítassátok le magatoknak párszor, és meglátjátok, belejöttök! ;-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése