2014. március 25., kedd

Workout 93.

 

   Mozgalmas napon vagyok túl! Sokat voltunk ma a friss levegőn, kertészkedtünk, szinte egész délelőtt és délután is. Nagylányom sajnos még mindig beteg, de ma már csak hőemelkedése volt, az viszont egész nap   :-( . Remélem ez a lázas állapot most már véget ér. Mindenesetre a héten nem megy suliba, mert egy kicsit regenerálódnia is kell. Sötét karikák vannak a szeme alatt...
   Azért a kedve jobb volt, ő is kertészkedett, kapott saját kiskertet! :-)


   Szóval egy ilyen mozgalmas nap után az edzés megint csak estére maradt. :-) Nagyon izomlázas vagyok a gazolástól, rengeteg guggolás, hajolgatás, kapálás és ásás a friss levegőn! Nincs is ennél jobb! Szóval így izomlázasan álltam neki a Below the belt-nek. Nem mondom, hogy könnyű volt, de megcsináltam! Mozgalmas és izzasztó edzés volt! :-)
   Most pedig pihenés! Holnap is hasonló napunk lesz, ha nem esik az eső! ;-)

3 megjegyzés:

  1. Gyógyuljatok! :) Már huszadszor próbálkozok bejelentkezni rendszeresen olvasónak, de nem sikerül. Valamit át kell állítanod a bloggerben, hogy működjön.

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilla! Nincs ilyen beállítási lehetőség sajnos :-( Megpróbáltam én is egy másik mail-ről, és azt írja, hogy sajnos most nem megy, próbáljam később. Nem tudom, miért lehet ez? Egy valakinek már sikerült, szóval működnie kéne.

    VálaszTörlés
  3. Szia Csilla!
    Összecsatoltam a Google+ profilomat a bloggal, így most szerintem lehet csatlakozni Google+ követéssel. Feljebb a profilomban. Egy ideje már piszkált a Google, hogy csatoljam össze a kettőt, és akkor majd lehetnek követőim. Szerintem így érik el, hogy nem adnak lehetőséget a régi módon a feliratkozásra, és azt javasolják, hogy csatold a profilodhoz a blogot, akkor majd tudnak követni.... enyhe erőszak....

    VálaszTörlés