2014. március 10., hétfő

Workout 87. - Day 113. :-)

 

    Gyönyörűen süt a nap, így nyitott ablaknál, madárcsicsergésnél, friss levegőben csináltam ma meg a "Fat Burner"-t. Nagyon jól esett, és sikerült az egész edzés alatt 130 felett tartani a pulzusom, ami számomra is hihetetlen volt. Egy pont van csak, ahol még nem igazán találom az összhangot a mozgás-légzés-pulzus hármasban, ez pedig a "Catcher into Thunderbolt". Mindig van valami, amin lehet dolgozni, javítani, nehezíteni. Megunhatatlan!!! ;-)

   A hétvégi képzés hosszú volt, el is fáradtam, de nem volt DDP Yoga mentes! Na jó, nem edzettem, arra nem maradt idő, de beszéltem róla és velem volt gondolatban mindig! :-)

Egészséges életmód

   Majdnem azt írtam, hogy soha életemben nem volt még ilyen, amikor a a mozgás olyan szerves része lett a mindennapjaimnak, hogy már nem csak egyszerűen egy edzés, hanem a lényem része lett. Volt ilyen, azon a harcművészeti edzésen, ahol a férjemet is megismertem. Bár azt az edzést abbahagytam, aminek megvannak a maga gyakorlati és lélektani okai is, de mindig is a lényem része lesz, mert azt az erőt és tudást, amit ott kaptam, még most is magamban érzem.
   Most viszont ugyanezt érzem a DDP Yoga-val: a lényem, a mindennapjaim, az életem és az életmódom része lett csekély 4 hónap alatt!!! Sőt, pont a DDP Yoga volt az, ami visszaadott valamit az egykori énemből. Ennek köszönhetően egész máshogy érzem magam, máshogy élem meg magam, úgy érzem, hogy sokkal többre és jobbra vagyok képes. Nem érzek kényszert! Volt, hogy azért kezdtem naplóírásba, mert azt gondoltam, ha sokan olvassák, és számítanak rám, akkor majd kitartóbb leszek. (Majdnem fontosabb volt a naplóírás, mint amiről írtam...) Van is ebben valami, mert segíthet,  de ha bennünk nincs meg a kitartás, akkor nem fog...
   Ez a blog is betölt azért egy hasonló szerepet IS, de az az érzés, ami az edzésre készülve fog el, az izgatott várakozás érzése, hogy vajon most mennyire leszek képes, mit élek meg, és a tudat, hogy milyen jól fog esni, semmihez sem fogható!!!
   Régebben biztos állandóan méregettem volna magam közben, most simán kivárom a 30 napos szakaszaim végét evvel. (Na jó, időnként ráállok a mérlegre közben is, hisz ott van a fürdőszobában, de a centizés tényleg a végére marad ;-)  ).

    Vannak azért rossz pillanataim is ám! Van, hogy hiába nézem, nem látom magamon a változást. Mikor az ember hosszú ideje túlsúlyos, és sikertelenül próbálkozik változtatni, nehéz meglátni... Van,hogy elszúrtam az időmet valamivel ( bár most már egyre kevesebbszer!!!), kimaradt a napközbeni edzés, és este szidom magam, mert nagyon fáradt vagyok, és nehezebben állok neki... Van hogy megeszek olyat, amiről tudom, hogy nem kellene, tudom, hogy nem fog jól esni a testemnek, és csak a szám, az agyam kívánja... Vannak ilyenek! De szerencsére egyre kevesebbszer, és ellensúlyozza a sok jó, amit megélek. Pozitívabban látom a világot, pozitívabb a gondolkodásom, és ettől minden szebb! Még én is!! ;-)


   Történt még velem valami fantasztikus, amit meg szeretnék osztani Veletek: lehetőséget kaptam, hogy felkerüljön a történetem, és az eddig elért eredményem a DDP Yoga Under Construction oldalára!!!
Köszönöm ezt az óriási lehetőséget DDP-nek és Robert-nek is, aki szerkesztette és feltette az oldalra!
   Kitartást és sok örömet kívánok Magamnak is, és Mindannyiótoknak, akik olvastok és DDP Yogáztok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése