2014. március 18., kedd

Út önmagamhoz

   Nagyon mélyen belemerültem az önmagammal való munkába, Andinak köszönhetően. Az Ő blogjában olvastam először magyarul a DDP Yoga-ról. Olyan kincseket osztott meg velünk ott, a DDP Yoga mellett, amik az Ő számára valódi, használható segítséget és maradandó eredményeket adtak.
Már akkor is olvastam az ajánlásait, de akkor épp elég volt a DDP Yoga-t befogadnom, most viszont eljutottam egy szintre, ahol újabb és mélyebb megértést kerestem. Így gyorsan újra felkerestem a blogját, és beszereztem az ajánlott könyveket. Olvastatják magukat, és már az első olvasás közben felismeréseket hoznak, megláttatnak összefüggéseket. Szóval most nagyon mélyen leástam magamba, és sok feldolgozni- és elengednivalót találtam ott...
Köszönöm Andi! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése