2014. március 13., csütörtök

Workout 89.

Visszaszámlálás :-)

    A mai nap nagyon mozgalmas volt! Holnap elutazunk a férjemmel 3 napra a 12. évfordulónk alkalmából, gyerekek maradnak itthon a nagymamával, és jó pár dolgot el kellett rendeznem itthon. Így napközben nem is volt időm edzeni, megint estére maradt. Ma az Energy-t választottam, és az este ellenére szépen felment a pulzusom! :-) Most, hogy jobban figyelek már a légzésre, látom, hogy mennyire fontos eleme az egésznek!


   Ma laptopon indítottam el a videót, és valamiért Broken table-nél kikapcsolt a gép... :-S Gyorsan újraindítottam, és amíg bekapcsolt, folytattam a gyakorlatokat. Kicsit ki is egészítettem, átvettem néhány részletetet a Fat burner-ből, ha már szabadon szerkeszthettem az edzést! :-))))


   
Ja, holnap utazunk el, így már nem biztos, hogy lesz időm edzeni, hétvégén pedig nem leszek gépnél. Hétfőn lesz a 120-ik napom, akkor találkozunk újra! Addig is eddzetek!!!!
   Most megyek is aludni! Jóéjt! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése