2014. március 2., vasárnap

Workout 82.

 


   Nem tudom mi lehet velem... Talán a tavasz? A napokban újra olyan erős lelkesedés jött rám, mint  110 nappal ezelőtt, mikor elkezdtem a DDP Yoga-t. :-) Olyan erőt, kedvet érzek magamban. Pedig az elmúlt hetekben is lelkes voltam, de most?! Sokkal erősebb, és nagyon jó érzés!!! ;-)
   Ma munkás napom volt-van. Jövő hét végén megint képzésre megyek, és ma nagyon nekiálltam a házifeladataimnak, amikkel addigra el kell készülnöm. Támogatást is kaptam benne, férjem foglalkozik egész nap a gyerekekkel, míg én elvonulva dolgozgatok. Tényleg nagyon elmélyültem a munkában, de annyira azért nem, hogy megfeledkezzek az edzésről! :-)


   Amint délután mindenki elpihent, én gyorsan elfoglaltam a nappalit, és nekiálltam "az én Fat burner-emnek". :-)))) Azért így írom, mert ugye ha öten csinálnánk együtt, valószínűleg mindannyian a saját változatunkat végeznénk, amilyen szinten épp állunk, és ez benne a legcsodálatosabb. Tegnap is erről írtam: hogy nem kell rosszul éreznem magam, mert én még nem tudom megcsinálni azt amit az edző, vagy a dvd-n szereplő társaim. Vagy éppen, feldob, hogy a videón szereplő könnyített változatot már lecseréltem egy nehezebb variációra! Mindig tudok találni benne valami pozitívat, valami jókedvre derítőt.


   Ma például nagyon jól felment a pulzusom, nagyon jól tudtam koncentrálni a dinamikus ellenállásra, egységben éreztem az egész testem, és tényleg legördült az az izzadságcsepp az orromon  a fekvőtámasznál, amiről DDP mindig beszél!  :-)
   Érdemes kipróbálni, már csak azért is, hogy jó kedvünk legyen! Hajrá DDP YOGA és BANG!! :-)

"Csak egy edzésnyire vagy a jókedvtől, 
szóval menj, és DDP Yogázz!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése