2014. március 3., hétfő

Workout 83.

   Boldog vagyok! :-)
" A boldogság az, amikor az amit gondolsz, amit mondasz, 
és amit csinálsz, harmóniában van."

vagy :-))))

"A boldogság az, amikor valaki azt mondja neked: - Te fogytál!"

    Ma az Energy-t választottam. Többnyire érzés alapján döntöm el, hogy melyiket csináljam, és ma olyan energys volt a hangulatom. :-) Nem is bánom, hogy így alakult, kellett is ez nekem most. Délután fél 4 körül edzettem, csend volt és nyugalom, és nagyon jól oda tudtam figyelni magamra, és a legfontosabb alapelvekre. És akkor ráéreztem! Megéreztem a dinamikus ellenállás és a légzés összhangját, és láss csodát: a pulzusom gyönyörűen felment a megfelelő zónába! :-)

   Egységben éreztem magam. Nagyon jó érzés volt! Most nagy bennem a lendület, nagyon el akarom érni a célom, és az a jó hogy ebben egy olyan edzés van a segítségemre, amivel szó szerint "barátságba" kerültem! Minden erőlködés és kényszer nélkül vált az életem részévé, ott van minden pillanatomban, gondolatomban. :-)))))


4 megjegyzés:

  1. szia,csak most találtam a blogodra, és nagyon tetszik! Érdekelne, hogy hol lehet letölteni workout videókat, és hol találok edzéstervet? Eddig futottam és Insanity-ztem, de letiltottak róla vérnyomás és szivbillentyűzavarok miatt. Viszont ez a DDP jóga jól hangzik. Köszi a választ előre is :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Csilla! A videókat elméletileg csak dvd-n lehet megrendelni, azzal együtt küldenek edzéstervet, és táplálkozási tanácsokat is. Mindenesetre ezt is érdemes lenne megbeszélni orvossal, hogy szabad-e: Ugye az edzés lényege, hogy végig emelt pulzussal kell dolgozni. Esetleg, ha FB-on fent vagy, csatlakozz a DDP Yoga Hungary csoporthoz, ott elég sok fájl van feltöltve az edzéssel kapcsolatosan, és ha kérdéseid vannak, ott többen is tudunk választ adni! Olvass tovább, és ha szükséged van eligazításra az oldalamon, jelezd! :-) (Hogy találtad meg a blogom, he megkérdezhetem?)

    VálaszTörlés
  3. Nincs mit!!! :-)
    A profilomban beállítottam, most már e-mail-ben, privátban is elérhető vagyok! :-)

    VálaszTörlés