2014. március 4., kedd

Workout 84. - Day 108.

:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


  Eljutottam oda a 108-ik napomon, hogy azt hiszem valóban megértettem az edzés és a megfelelő légzés kapcsolatát. Igazából tegnap éreztem rá az ízére, és ma délután úgy álltam neki a Fat burner-nek, hogy a tegnapi tapasztalatok alapján folytattam. Megérte!!! Atyaég, annyira felment a pulzusom, hogy már tényleg soron kívüli pihenőket és könnyítéseket kellett beiktatnom!! Sokkal jobban odafigyeltem a hasi légzésre, mondhatni az volt a koncentrációm középpontjában. Mivel egész eddig mindig a dinamikus ellenállásra figyeltem legjobban, az már szinte odafigyelés nélkül megy. Annyira izgalmas ezeket a változásokat megélni, ezek is igazán megunhatatlanná teszik a DDP Yogát.

"Csak nyugi, és hasi légzés!"

   Aztán nem csak ez volt a mai újdonságom. Az edzés végi nyújtásnál, mikor oldalra döntöd a lábaid, majd a térdedre rakott lábadat ott tartva húzod magad össze Cannonball-ba, na akkor megtörtént amit az elején el sem tudtam volna képzelni: a fejem és a lábfejem összeért!!!!!!!! :-)Sajnos erről sem videót, sem képet nem készítettem a elején, így nem tudok összehasonlító képet mutatni, de valami hihetetlen élmény!! (Azért holnap majd megkérem a férjem, hoyg fotózza le! :-) )
Annyira megéri kitartani, hisz még "csak" 108 napja, 3 és fél hónapja csinálom, és annyit kaptam tóle testileg és lelkileg is!
   Azért egy másik összehasonlító képem mégiscsak van, amit most megmutatok. Nem csalás, nem ámítás, az első képen tényleg csak addig tudtam megemelni a lábam, 108 nappal ezelőtt:


A kilók nem szaladnak túl gyorsan, ami a bőröm miatt annyira nem is baj, de az is igaz, hogy jobban kell az étkezésemre és a pihenésre is figyelnem. Viszont a kilók csökkenésénél mindennél többet mond számomra a centik csökkenése, és ezek a számomra óriási előrelépések, amiket sikerült mára elérnem! 
   Mindenkinek hasonló jókat és kitartást kívánok!! ;-)

"Nem mondom, hogy könnyű lesz, 
azt mondom, hogy megéri!"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése