2014. március 1., szombat

Workout 81.

   Na, a mai nap nem volt szokványos. Ebéd után vittem haza a kis vendégünket, visszajöttem, és fél óra múlva érkeztek a vendégeink. Nagyon jól telt a délután, el is szaladt hamar, így este kilencre kerültek az ágyba a lányok. Én nagyon fel voltam dobódva, így egy Red Hot Core-ral zártam ezt a szuper napot!


   Végül csak esti edzés lett, de nem bántam. Így is jól esett, és élveztem! Már ebben is egyre többet bírok, nehezítgetem magamnak. Nem csak én alakulok, de az edzésem is. Ez az én DDP Yoga-m!


   Ez a legszuperebb benne, hogy mindenki a sajátjává teheti, de szó szerint. Nem birka módjára utánozok, és rosszul érzem magam, ha valami nem megy úgy, mint az összes többinek, hanem a saját "képemre" formálom. A saját erőnlétemnek, képességeimnek megfelelően alakítom. És ami még csodálatos benne, hogy ennek köszönhetően megélhetem, ahogy fejlődök, ügyesedek, haladok előre benne!!! :-) Ezek a pozitív tapasztalatok pedig újra és újra lendületet adnak, hisz magamon érzem a változást!


Köszönöm DDP! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése