2014. március 5., szerda

Workout 85.

 
"Adj magadnak időt azokra a dolgokra, 
amelyek igazán fontosak az életedben!

   Na, ma félretettem minden más gondolatot, tennivalót, és adtam magamnak időt délelőtt egy Below The Belt-re. Nem bántam meg! Az előző két nap megtapasztalásaiból kiindulva, ugyanúgy próbáltam a lehető legmaximálisabban odafigyelni a légzésre, bár azért ez most annyira nem volt egyszerű, mert itt még szoknom kell a gyakorlatokat is, megtalálni a saját szintemet, egyszerűsített változataimat. Segédeszközként ilyenkor egy széket készítek magam elé, ebben kapaszkodom meg, amikor szükség van rá. 


   Le is izzadtam, ki is fáradtam, de fel is töltődtem! :-) Jó érzés, hogy meg tudom csinálni, hogy még mindig új, és ez is olyan edzés, hogy nem lehet azon gondolkodni, vajon mennyi van még hátra, mert élvezetes, és olyan mozgalmas, hogy egyszer csak azt veszed észre, hogy itt a vége. :-)

   Tudom, hogy sokan nem tudnak úgy és akkor edzeni, amikor szeretnének, mert köt a munkaidő, a gyerek, a házimunka, stb. DE! Ha így állunk hozzá, akkor sohasem fogunk magunkkal foglalkozni, sosem fogunk magunkkal törődni. Pedig ez a legfontosabb ahhoz, hogy utána adni tudjunk magunkból a másiknak, a szeretteinknek, hogy odaadóan és teljességgel törődni tudjunk velük. Muszáj megtalálnunk a saját időnket, legyen az akár csak 10 perc! Adjunk időt magunknak, szeressük magunkat! Fogadjuk el magunkat, és bocsássunk meg magunknak, ha az kell!

"Itt az idő, ezért repülj el, és kergesd az álmaid. Emlékezz, az élet olyan, mint egy színdarab. 
Minden egyes jelenetet szenvedéllyel kell játszanod, megragadni és élvezni a szerepedet. 
Ha valaha is eltévedsz az úton nézz fel a csillagokra, végy egy mély lélegzetet és hallgass a szívedre."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése