2014. február 27., csütörtök

Workout 79.

   Ma már éreztem magamban erőt az edzéshez, és persze kedvet is nagyon. A 13 perces Red Hot Core mellett döntöttem, jól esett újra edzeni, újra "találkozni" DDP-vel és Csapatával. ;-)


   Nem tudom, hogy akik olvastok, tudtok-e róla, hogy március 1-én milyen "közel" lesz DDP Magyarországhoz: Londonban, és Manchesterben fog workshopot tartani (kb. 3 órás az egész)! Nem lenne rossz,egy ilyen alkalomra eljutni, de a költségeket nézve ( oda-, visszaút, tanfolyam ára, szállás, költőpénz akár 200.000 Ft is lehet...) nem az én pénztárcámhoz van méretezve... :-( Nem baj, elvagyok én a kis dvd-immel egyenlőre, aztán egyszer talán majd személyesen is részt vehetek DDP egyik edzésén! ;-)


   Most, hogy pár napot nem edzettem, úgy érzem, mintha kicsit visszaeresztett volna a frissen alakuló-erősödő hasizmom. Bizony folyamatos karbantartást igényel a testünk, és nem elég elérni az áhított célt, azt meg is kell tudni tartani. Ezért kell úgy keresnünk a számunkra megfelelő edzést, táplálkozást, hogy azt akár egy életen át, 'életmódszerűen' tudjuk csinálni, és hamar kialakulhasson az az érzet, hogy nem kényszerből, muszájból csináljuk, hanem olyan természetes része lesz az életünknek, mint a lélegzés.

"Az idő megteremtése az edzésre épp olyan fontos,
 mint az alvásra, vagy a fogmosásra szánt idő...
 Kezeld így, és akkor minden nap edzeni fogsz!"

Mindenesetre, nekem még sohasem volt ilyen a hasam ( és már nem is lehet egészen a striák miatt), de azért nem lenne rossz:-)))))

De nem vagyok telhetetlen. Most egyenlőre arra törekszem, hogy akármilyen kis lépésekkel is, (néha akár stagnálásokkal tarkítva), de haladjak előre a célom irányába. Minden nap egy kicsit kell csak hozzátenni, megtenni érte, de mennyire megéri, ha látod magad előtt, amit elérhetsz vele! Ne add fel soha! Tarts ki, tedd meg magadért, mert megérdemled! Lásd magad úgy, ahogy szeretnél kinézni. Tegyél ki egy képet a régi önmagadról, vagy az elérendő célodról a hűtőre, a szobádba, és nézd meg minél többször. Érezd, ahogy eléred a célod. Szeresd magad! Fogadd el magad! 

Ilyen vagyok most :-)

Ilyen voltam és leszek :-))))

   Sokáig nem érettem, hogy fogadhatnám el azt,a mi nem tetszik, amit nem szeretek magamban. Aztán megértettem, hogy nem is azt kell elfogadnom, hanem a helyzetet, hogy így alakult, ez van. Oké, elfogadom, megtörtént, de vége, és elengedem. Majd beengedem az életembe az újat, a jót! Próbáljátok ki! 
Nincs értelme a múlton keseregni: "miért pont én vagyok ilyen kövér, miért pont én híztam meg ennyire gyerekkoromban, vagy a várandósságom alatt?"  Az már elmúlt, és ha el is tudjuk engedni, akkor be tudjuk bocsátani ez életünkbe az újat és a jót. Akarod? Akkor engedd meg magadnak! Tedd meg magadért!




"Nem érhetsz el semmi újat, ha a kezed még tele van a tegnapi limlommal."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése