2014. február 14., péntek

DAY 90. :-)))) - WORKOUT 74.

Visszaszámlálás :-))))

   El sem hiszem, hogy már 90 napja, 3 hónapja az életem szerves része a DDP YOGA!! Másrészről pedig el sem hiszem, hogy még csak 90 napja lett az életem szerves része, mert olyan érzésem van, mintha már nagyon rég DDP Yogáznék. 
   Ma, mivel egyedül vagyok a gyerekekkel, csak este jutott idő az edzésre, most fejeztem be éppen. 
Úgy éreztem (azért nosztalgikus hangulatba kerültem :-) ), ezt a napot egy Energy-vel szeretném megtisztelni. Tényleg rég csináltam már, és nagyon jól esett. Segített is egy kicsit feleleveníteni az első napok érzéseit, amikor magam is alig hittem el, hogy olyan edzésre bukkantam, ami olyannyira inspirál, hív engem, hogy alig várom, hogy minden nap megcsinálhassam! :-) Aztán meg, imádom az Energy végét: Amikor megcsinálod, és DDP a szemedbe nézve mondja:

"You can do this, you can own this! Every day you will get stronger and better! Don't forget to do this tomorrow! BANG!!! Great job men! "

Meg tudod csinálni, uralni tudod (magadévá tudod tenni)! Minden nappal erősebb és jobb leszel! Ne felejtsd el megcsinálni holnap sem! BANG! Szép munka volt srácok!"

   Én ezt akkor is, és most is annyira személyre szólónak éreztem és érzem! Annyira jól esik, mert amit az internet segítségével megismertem DDP személyiségéből abból azt érzem, hogy Ő ezt tényleg komolyan gondolja, mindenkiről elhiszi és tudja, hogy képes rá! Hisz bennünk, és megerősít benne, hogy képesek vagyunk rá. A kezünkbe adott egy olyan edzést, módszert, ami rugalmas, alkalmazkodó, támogató és inspiráló! Ezért is, meg azért is, hogy rátalálhattam a DDP Yoga-ra, olyan nagy hálát érzek ( Köszönöm  Arthur-nak is a motiváló videót!!!! ), és el is érzékenyülök mindig az Energy végén..... 


Holnap fotózkodok, meg méredzkedek, és jövök az eredményekkel! Bármi is lesz holnap, én most azt érzem, hogy teljesen mindegy! Egy a lényeg, hogy a DDP Yoga most már az életem része lett, és ezért tudom, hogy jó úton járok, és lépésről lépésre, napról napra egyre közelebb vagyok a célomhoz.
Köszönöm DDP! :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése