2014. február 5., szerda

Workout 67.

  Ma reggeli edzésem volt. :-) Egyre jobb barátságban vagyok a Below the belt-tel! :-)
Maga az edzés eddig is tetszett, de azért jócskán megéreztem, hogy 10 perccel hosszabb az Energy-nél és a Fat burner-nél. Ma jutottam el arra a szintre, hogy már a 30 perc is elröpült, miközben egyre többet tudok megcsinálni a gyakorlatokból. Ügyeskedek, keresgélem azokat a változatokat, amelyek könnyítenek a gyakorlatokon, mégis kihívást jelentenek nekem. Egy segédeszközt használok, egy széket, amibe kapaszkodni tudok, ha szükséges. Izgatottan várom, hogy eljöjjön az az idő is, amikor egyszer csak nem lesz már szükség segítségre! Folyamatosan érzem, hogy egyre többre vagyok képes, bizonyos mozdulatok először nem is mentek, most pedig már igen. Mivel "kisebb" lettem, jobban tudok hajolni, jobban össze tudom húzni magam, és így a karjaim is egyre távolabb érnek, ahol épp az kell. Most nem érzem, hogy fogynék, de a hajlékonyságom és a rugalmasságom érezhetően jobb. Kíváncsi vagyok, hogy a mérleg és a centi mit mutat majd 9 nap múlva!!!! :-) Ha nem sokat, azt sem bánom, mert tudom, hogy közben izmosodok is (érzem is), és az említett előrehaladás a gyakorlatokban is nagyon sokat jelent nekem! Lépésről lépésre haladok!! ;-)

"Egy több 1000 méteres utazás is egy lépéssel kezdődik!"

   A hétvégére azt találtam ki, hogy szombaton korán reggel edzek, mielőtt utazom, (max. 7-kor kell indulnom, szóval szerintem belefér a reggelbe az edzés, ha időben kelek. Majd mindent előkészítek pénteken.),  vasárnap pedig este, ha nem hullafáradtan érek haza...
Így remélhetőleg nem marad ki egy nap sem az utolsó 9-ből. :-)

"Csak nyugi, meg tudod csinálni!"


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése