2014. február 10., hétfő

Workout 70. - Day 86.

Visszaszámlálás :-)))))))))))))))


És egy igazán inspiráló videó DDP-től, azokról, akik NEM ADTÁK FEL!  Érdemes megnézni! ;-)


Ahogy a kislányom elaludt, neki is álltam gyorsan a Fat burner-nek. Nagyon jól esett, meg volt a zsírégető zóna, és jókedvre is derített. 
   Észrevettem azt is, hogy hat az endorfin! :-) Még ha edzés előtt nincs is a legjobb hangulatom, edzés végére felvidulok. Nem csak a hormonoktól, mert DDP személyisége számomra nagyon vidító hatású. Ez a tényező is segített abban, hogy amikor először találkoztam a DDP  Yogával, azonnal szimpatikus lett számomra az edzés! Nagyon fontos az edző személye, személyisége, attitűdje is abban, hogy mennyire tudjuk befogadni és magunkévá tenni magát az edzést! 
   Nekem nagyon bejött a DDP Yoga, és persze most azért még nagy szerepe van abban is, hogy lefogyjak, de pont az a jó benne, hogy nem csak ezért csinálom, hanem mert szívemhez-lelkemez nagyon közelállónak érzem. Azt hiszem, ha nem így lett volna, akkor már nem csinálnám, szépen lassan elmaradozott volna az életemből.... Én rátaláltam az edzésemre, kitartó kereséssel! És Ti? ;-)

"Menj, és találd meg a "lelkitárs" edzésedet! 
Ne add fel soha!
Valahol Rád is vár egy!"










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése