2014. február 17., hétfő

Workout 75.

   Nyüzsgő hétvégém volt és boldog! :-) Köszönöm Mindenkinek, aki gratulált! Most pedig folytatom tovább a mindennapokat, úgy, ahogy már 90 napja... Amikor csak jólesik, DDP Yoga-val fűszerezve!


   Ma takarítós-mosós napot tartottam, így tudatosan estére hagytam az edzést ( tudva, hogy reggel, vagy délelőtt jobb....). 8 órára letettem a gyerekeket, és már jöhetett is a Fat burner. :-)
   Igyekszem folytatni majd a gyakorlatok leírását is, de kicsit besűrűsödött így az élet, hogy én is megint tanulásra adtam a fejem... Ha pedig választanom kell, hogy minek szorítok időt a napomból: a blog írásának, vagy az edzésnek, akkor nem kérdés, hogy mit választok... ;-)

Egy kis vicces:

"Mi passzol jobban az sűrű beosztásához:
 naponta egy órát edzeni, 
vagy 24 órában halottnak lenni?"

Na, azért szerencsére ettől messze vagyok, de van benne igazság! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése