2014. február 12., szerda

Thank you DDP! - Workout 72. - Day 88.

   Visszaszámlálás:

   Ma kicsivel ebéd után edzettem. Csak egy nagyon könnyű zöldséglevest csináltam, és mértékkel ettem. Nem voltam túltelve, és energikusnak is éreztem magam, így jó kedvvel és aerob zónában csináltam végig a Fat burner-t! :-)


   Annyira imádom! Ahogy érzem, hogy javul az állóképességem; kisebbek a zsírpárnáim, így jobban tudok hajolni, vagy épp ágyógolyóban közelebb tudom húzni magam a lábamhoz; a gyakorlat végi nyújtásnál egyre jobban előre tudok hajolni a lábamra!


   Nem csak a centikben és a kilókban mérhető előrehaladás a lényeg! Maga az, hogy egyre jobban uralom a testem, és így a lelkem is; az hogy teszek magamért, az egészségemért, és mindezekkel a Családomért is; hogy példát mutathatok a gyermekeimnek: érzem, hogy ezek mennyire fontos előrelépések az életemben!


   Annyira megéri, hisz még fiatal vagyok, ha most megteszem ezt magamért, hamarosan, akár 1-1,5 év múlva már olyan sok más dologra fogok tudni koncentrálni! Annyi percet, órát, gondolatot vett el az életem elmúlt 6 évéből az elhízottságomon való kesergés, és a kétségbeesett változtatni próbálás. Igaz, hogy voltak kisebb sikerek, de a célt sohasem sikerült elérnem... És csak újrakezdtem, és megint újra, és valami mást is kipróbáltam.... de nem ment... EDDIG!!!! :-)
   Most azonban érzem a kitartást magamban, és nincs kényszer! Jókedv van és jó érzések! Köszönöm DDP! Köszönöm DDP Yoga! :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése