2014. február 21., péntek

Workout 77.

   Ma nincs jó napom... :-( Rossz a közérzetem, és bár tudtam, hogy ha délelőtt nem edzek, akkor már nem is lesz rá lehetőségem, mégis nehezebben álltam neki... Aztán végül belefogtam az Energy-be. Tisztességgel végigcsináltam, de a pulzusom nem ment feljebb 110-nél, azaz el sem érte a zsírégető zónámat :-( . Ez eléggé elkeserített. Alig vártam, hogy vége legyen, na nem azért, mert untam, vagy nem akartam, hanem amit már a múltkor is írtam: DDP megerősítő szavai miatt, amit a végén mond. Az nekem mindig annyira jól esik!!!

"Vegyél egy nagy levegőt. Ez csak egy rossz nap, nem egy rossz élet!"


   Hétfő estig egyedül vagyok a gyerekekkel, így hétvégén valószínűleg velük fogok edzeni, már úgyis olyan rég volt ilyen. Jó lesz! :-)

   Szép napot mindenkinek, és kitartást akkor is, ha nehéz! Egy ilyen gyengécske edzés is csak jobb lehet, mintha semmit sem csinálunk! ;-)

"Have a great day!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése