2014. február 10., hétfő

Workout 69.

Pénteken csak este tudtam edzeni, az Energy-t választottam.
Szombaton reggel egy RHC fért bele az időmbe. Hiába mondják ezt viccesen:

"Edz reggel, mielőtt az agyad rájön, hogy mit csinálsz!"

azért kell egy kis idő a testnek amíg felébred! Persze én sem azonnal az ágyból kikelve csináltam meg, de azt érzem, hogy a leghatékonyabban és a legnagyobb kedvvel délelőtt tudok edzeni. Szerencsére én most még meg is tehetem, hisz itthon vagyok a kislányommal, és amíg csak így lesz, addig ezt meg kell tennem magamért!! ;-)

   Vasárnap edzés szempontjából pihenőnap volt, de maga a nap nem volt az ... :-) Egy kimerítő egész napos képzés után este még haza kellett vezetnem zuhogó esőben, óriási forgalomban az autópályán. Hát... nem mondom, nagyon elfáradtam!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése