2014. április 29., kedd

Workout 107. - folytatás

   Szóval a mai edzés elég jól sikerült!! :-) Mivel a Diamond Cutter 50 perces, úgy álltam neki, hogy csinálom, ameddig csak bírom. Előtte már külön hasizmoztunk egy kicsit a Férjemmel, mert mindkettőnknek szüksége van rá :-). Aztán ő ment Tac.Fit.-ezni, én meg DDP Yogázni. Az én edzésem hosszabb volt mint az övé, így mikor végzett, csatlakozott hozzám, és együtt fejeztük be az utolsó 10 percet. :-) Nagyon jó volt!!
   A pulzusom 130 alá szinte nem is ment le, sőt, nagyrészt 140 és 150 között mozgott. Rendesen izzadtam, de annyira jól éreztem magam közben!


   Érdemes kipróbálni a Diamond Cutter-t, bár kicsit félelmetes a maga 50 percével, a 20-30 perces kedvenceimhez képest, de azt kell hogy mondjam, hogy ebben is repül az idő, olyan változatos és mozgalmas.
   Egy két-rész van csak benne, amit még nem tudok kivitelezni, de a többi egyáltalán nem bonyolult.
Sajnos nagyon fáradt vagyok megint, így többre most nem futja tőlem... :-) Holnap is rohanás lesz az egész nap, reggeli edzést tervezek, mert utána nem lesz megállás. Jó pihenést! Nekem meglesz! ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése