2014. április 15., kedd

Workout 99. :-)

   Ma nagyon érdekesen alakult az edzés: egyedül voltam a gyerekekkel.  A legkisebbet már lefektettem aludni, a nagyobbakat hagytam egyedül készülődni a lefekvéshez, és megbeszéltem velük, hogy én addig edzek, amíg elkészülnek. Kb. 10 percnél tartottam a Fat burner-ből, amikor megjött a Férjem. Egy perccel később érkezett az Anyukám, majd rá egy percre az Öcsém is. (Szomszédban vannak, de akkor értek ők is haza.) Erre a gyerekek is kirohantak, a felnőttek vacsoráztak, a gyerekek beálltak mellém pizsamában edzeni, így fejeztem be a második 10 percet. :-) Nyüzsis volt, de jó érzés, hogy a családtagjaim mellettem voltak!


"A felnőttek "edzésnek" hívják, a gyerekek "játszásnak". :-)

   Most ennyire futja, fáradt vagyok, így megyek is pihenni! Jó éjt Mindenkinek (akinél most este van! Akinél nem, annak szép napot!! ) :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése