2014. április 14., hétfő

Workout 97.-98.

  Mozgalmas hétvégénk volt. Szép idővel, sok természettel, Családdal, ünnepléssel, és kevés internettel! ;-) Így szombaton beértem egy Red Hot Core-ral, vasárnap egy olyan kiadós eperkapálással-gazolással, hogy már a munka után két órával le akartak esni az alkarjaim, mára pedig olyan izomcsoportjaimat éreztem meg, amelyekről eddig tényleg nem hallottam!!! :-) Pl. a hátamon, közvetlenül a hónaljam mellett, vagy a fenekem felett a derekamon, de amúgy az egész testem izomlázas lett... Van új a nap alatt!


   Ma is tevékeny nap volt, már reggel elmentem itthonról, így az edzés csak estére csúszott. Sebaj, a gyerekeket gyorsan lefektettük, és már neki is álltam az Energy-nek. Hát, mit nem mondjak, ezzel az izomlázzal elég nagy kihívás volt edzeni, de csak sikerült! ;-)

"Az elfoglalt az új boldog"

   DDP ma megosztott egy szuper dolgot a fb-on: Stacey Morris-nak megjelent e-book formátumban a története és receptjei.

Nem szeretek laptop-on olvasni, inkább igazi könyvből, igazi papírról, de mivel ez sajnos csak így kapható, én le is csaptam rá, és most ebből fogok pár oldalt elolvasni, dolgozgatok egy kicsit a tanulnivalóimon is, aztán alvás!!!! Sosem tudom elég jól kialudni magam :-( . Pedig nagy szükség lenne rá.
   Aztán egy kicsit az egészségnek is adni fogok a következő hetekben: jobban mondva ellenőrzöm, hogy megvan-e még! :-) Már bejelentkeztem vérvételre, megyek nőgyógyászhoz, fogorvoshoz, tervezek egy allergia vizsgálatot is ( még sosem voltam). Mozgalmas hetek lesznek, és már itt is lesz a nyár!!!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése