2014. április 18., péntek

Workout 101.

   Ma is nagyon tevékeny napom volt. Mivel tavaszi szünet van, a gyerekek itthon vannak, így velük is kell foglalkoznom, főleg, hogy most a Húsvétra készülődünk. Így festés, vágás, ragasztás, díszítés töltötte ki a napunkat. Közben takarítottunk is, rakodtunk, amiben a gyerekek nagyon ügyesen segítettek. El is ment a nap, és estére maradt az edzés. Mivel elég későn fektettem le a gyerekeket ( este 9-kor jöttem ki a szobájukból), úgy terveztem, hogy elég lesz egy Red Hot Core, mert mostanában ilyenkor már alig várom hogy ágyba kerüljek.

   Előkészültem az edzéshez, betettem a DVD-t, kiválasztottam a RHC-t, megálltam a szőnyegen, és elgondolkodtam: " de hisz nem is érzem magam fáradtnak, és még csak 9 óra van, simán meg tudnék csinálni egy hosszabb edzést is, kedvem is van hozzá... legyen akkor a Below The Belt!!" :-)
Így aztán a tervezett 13 perces edzés helyett 30 perceset csináltam! :-) Voltak részek, ahol könnyítenem kellett, de végigcsináltam, és élveztem! Kedvenc részem a Broken aeroplane-Broken table , imádom csinálni!
"1440 perc van egy napban. 
Használj belőle 30 percet edzésre."

   A következő napok elég mozgalmasak lesznek: vendégek, utazás, főzés, Húsvéti Nyuszi. :-) Igyekszem edzeni és ide is írni, de ha mégsem érnék ide, akkor az ünnepek után találkozunk!
   Nagyon kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok Mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése