2014. április 17., csütörtök

WORKOUT 100!! :-))))


Mivel tegnap is egy eléggé sűrű napom volt, csak esti edzésre futotta volna az időből, én viszont már este 6-kor annyira álmos voltam, hogy azonnal tudtam volna aludni, így úgy döntöttem, hogy mivel egy ilyen különleges alkalomról, a 100. DDP YOGA edzésemről van szó, meg szeretném adni a módját!
   Így tegnap lefeküdtem a gyerekekkel együtt, és ma, kipihenten, miután a Férjem elvitte a nagyobbakat az uszodába (tavaszi szünet van), és letettem a legkisebbet a délelőtti alvására, nekiálltam egy DIAMOND CUTTER-nek! :-)
Azt hiszem, ez az 50 perces, igazán izzasztó és mozgalmas, de sohasem unalmas program méltó ünneplése volt a 100. edzésemnek! ;-)
   És már alig várom a következőt! És, most már a Diamond Cutter-nek is bátrabban állok neki ( ha van 50 percem edzésre :-) ) , mert egész jól ment!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése