2014. május 21., szerda

Workout 117-118.

   Tegnap előtt egy Red Hot Core-ral indítottam, ma pedig nagy kedvencemet, a Fat Burner-t csináltam meg.
A napok rohannak, rengeteg a tennivaló, a rohanás, közben a tanulás mellett lassan-lassan a munka is beindul, a gyerekek év végi programjai egymást követik, a kert sem gazolja ki magát, és még ha sorolhatnám, de minek is?! Gondolom sokan vannak ezzel így, mint én... Szóval, ha ebből indulnék ki, írhatnám azt is, hogy kinek fér bele ebbe még az edzés is?!!! Régebben, mikor még nem edzettem rendszeresen, mindig azt mondta mindenki, hogy: "ugyan, csak akarni kell", meg hogy " nem igaz, hogy nem jut rá egy kis időd, ez csak kifogás"... Na, akkor valószínűleg úgy is volt. De most? Tényleg csak akkor edzek, ha valamiből lecsípek egy kis időt, vagy ha este tízkor lefekvés helyett, egy jó kis edzéssel indítom az éjszakát. ;-) Mint ahogy ma is!
De ma nem éreztem fáradtnak magam, és nagy kedvem is volt hozzá! Azért ez nincs mindig így!!!



Azt mindenesetre örömmel nyugtáztam, hogy az életmódváltásnak köszönhetően beindult egy folyamat, ami kisebb (pár napos) kihagyásoktól még nem áll le, sőt le sem lassul. A mérleg nyelve nem mutat nagy változásokat, viszont a közérzetem, a ruhaméret-csökkenések igen! Pár hete még szomorkodtam, hogy van 4 nadrágom is, amik combban és fenékben már jók, de a hasamon nem érnek össze. Most az egyiket már viselem!!! ( a többit még nem mertem megpróbálni, azzal azt hiszem várok egy pár hetet még...) :-)))



Tudom, hogy így a blogom nem túl érdekes, és változatos, de sajnos most erre jut a legeslegkevesebb időm... :-( Azért igyekszem itt is jelen lenni, még ha kicsit ritkábban is. De gondolom érthető, hogy inkább az edzést választom, hisz ha nem így tennék, nem is lenne miről írnom! ;-)

 


3 megjegyzés:

  1. Persze,a helyedben én is inkãbb edzenék :)
    A kitartásod,a buzgó következetességed irigylésre méltó!
    Ez mãr igazi életmódváltãs! :)

    VálaszTörlés
  2. :-))))) Kedves Sicc! Épp egy jó kis Fat burner után olvasom az üzeneted, és az endorfinszintem egyre csak emelkedik! :-) Köszönöm a megerősítő, kedves szavaidat! :-)

    VálaszTörlés
  3. Boldog új évet,kitartást,sikert kivánok!
    Erzsi

    VálaszTörlés