2014. május 10., szombat

Workout 113.

Későre csúszott, de meglett!! :-) Megcsináltuk a férjemmel a kis hasizomgyakorlatainkat, aztán még jöhetett a Fat Burner. Sajnos edzés elején vettem észre, hogy kifogyott az elem a mellkaspántomban ( fél évig bírta :-) ), hétfőn majd veszek bele újat, meg tartalékot is. Fura volt, hogy nem tudtam ellenőrizni a pulzusomat, annyira hozzászoktam, hogy néha automatikusan felemeltem a karom, hogy megnézzem.... :-) Nagyon sűrű az élet ilyenkor tavasszal, lassan kora nyáron. Sok a tennivaló az udvaron, kertben, a gyerekekkel is szinte egész nap kint vagyunk a levegőn, így még nehezebb beosztani a maradék időt az edzésre, házimunkára, tanulásra.... Most viszont mennem kell aludni, jóéjt!

Azt hiszem elmaradtam a 150 napos méredzkedéssel, holnap pótlom! :-) Hát igen, örülök, hogy az edzés megvan, sajna a blog kissé háttérbe szorult mostanában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése